Customer Support Specialist

Wat is belangrijk?

  • Je bent communicatief vaardig
  • Werkt graag oplossingsgericht
  • Schakelt (snel) tussen collega’s en klanten
  • Je houdt van afwisseling

Wat betekent dit voor mij?

  • Een salaris dat ligt tussen de € 2.543,- en € 3.346,- bruto per maand
  • Onderdeel zijn van een organisatie dat zich middenin een enorme transitie bevind waarin jij een wezenlijk verschil kunt maken.
  • Tenminste 24 vakantiedagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband
  • 3,5 ATV dagen
  • Ontwikkel- en doorstroommogelijkheden
  • Werken in een gezellig team dat graag samen goede resultaten behaald

Ook als jij je niet volledig herkent in het gevraagde profiel, maar je bent wel enthousiast dan vragen wij je om te reageren! Wij staan open voor talent en dragen graag bij aan jouw en daarmee onze ontwikkeling.

 

Wat kan ik voor de organisatie betekenen?

 

Als customer support specialist  kom je op de afdeling sales terecht. De uitdaging in deze functie ligt voornamelijk op het optimaliseren van het klantcontact. Hierbij moet je denken aan het verhogen van de kwaliteit en snelheid op de klantvragen. Jij kan vooral het verschil maken door de vragen vanuit de klant te vertalen naar een toekomstbestendige oplossing die dergelijke vragen voorkomt. Jij vind het een uitdaging om de onvrede van de klant om te buigen naar tevredenheid en je weet hoe je dit moet doen.

 

Op welke eigenschappen en vaardigheden zal ik voornamelijk beroep moeten doen?

 

Jij durft het gesprek aan te gaan met onze klanten, met het oog op verhogen van de kwaliteit en service van Van Heezik. Je houdt ervan om veel in contact te staan met verschillende personen op diverse niveaus. Dit maakt het afwisselend, want geen dag is hetzelfde. Ook beschik je over geduld en doorzettingsvermogen om uit te zoeken hoe eventuele vragen het beste beantwoordt kunnen worden.
Zie jij verbeteringen? Wij horen deze graag! Vanwege de veranderingen die wij met elkaar doormaken heb jij de mogelijkheid om de inhoud van jouw functie naar een hoger niveau te tillen.

 

Zie jij verbeteringen? Wij horen deze graag! Vanwege de veranderingen die wij met elkaar doormaken heb jij de mogelijkheid om de inhoud van jouw functie naar een hoger niveau te tillen.

De organisatie:

“Together Future Proof”

v. Heezik is een logistiek bedrijf gevestigd in Utrecht. De kernwaarden waar wij voor staan zijn: Innovation, Sustainability en People-minded. Deze waarden vormen de kern van de toekomstvisie van ons bedrijf en worden weerspiegeld in de nieuwe slogan “Together Future Proof”.

Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om onze diensten te verbeteren en de concurrentie voor te blijven.

Tevens erkennen wij het belang van het beschermen van het milieu en het verminderen van onze ecologische voetafdruk. We werken actief aan het minimaliseren van onze impact op het milieu door te investeren in groene technologieën en duurzame praktijken toe te passen in al onze activiteiten.

Binnen C. van Heezik begrijpen we dat ons succes afhankelijk is van de mensen waarmee we werken en de mensen die we bedienen. Door het bevorderen van een cultuur van samenwerking, respect en inclusiviteit zijn we in staat om een sterke relatie op te bouwen met onze werknemers, klanten en partners.

De slogan “Together Future Proof”, vat de toewijding van deze kernwaarden samen. Door samen te werken met onze klanten en partners zijn we in staat een toekomstbestendig logistiek ecosysteem op te bouwen dat duurzaam, innovatief en mensgericht is.

Heb je vragen? Neem contact op met HR

Als je vragen hebt over deze vacature kun je ook direct contact opnemen met onze HR-afdeling via HR@heezik.nl. Of stuur een whatsapp-bericht . Acquisitie door recruitment bureaus naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.